29.06.2014

ACH TE PODRÓŻE, MAŁE I DUŻE

Tematem czerwcowej wymianki organizowanej przez Czarną Damę z Misiowego Zakątka były podróże. 


Prawdę mówiąc - temat rzeka, dający wiele możliwości interpretacji, jednak ja, zainspirowana tymi tekturkami z wycinankowej kolekcji Paris, Paris, podeszłam do niego najprościej jak się da i... spakowałam się. 


Paris, Paris - podróż Nº 1 z wycinanka.net
Kartka ta, wraz z życzeniami szybkiego powrotu do zdrowia, powędrowała do Marty Myszkusi z bloga Myszkowato

A skoro się spakowałam, to i wyjechałam (niestety, nie do Paryża), dlatego kartkę przygotowaną dla mnie przez Elunię I z bloga Papier i nitki - za którą serdecznie Ci Eluniu dziękuję i która była strzałem w dziesiątkę - pokażę w późniejszym terminie, gdyż przyszła już po moim wyjeździe.

A teraz, niecierpliwie przebierając nogami, czekam na temat wymianki lipcowej.

26 komentarzy:

  1. Pomysł świetny. Niestety nie wyrobiłam sie na zapisy czerwcowe.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :-)

      Rok jeszcze się nie kończy, więc szansę na powrót do zabawy masz.

      Usuń
  2. No to rzeczywiście trafiłam w dziesiątkę :))
    Pozdrawiam serdecznie ::

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładna karteczka. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, iż zaciekawiłam Cię opowieścią o największej polskiej piramidzie:)

      Usuń
    2. Bo Ty zawsze jakieś ciekawostki wynajdziesz :-)

      Usuń
  4. Ale super! Wspaniała karteczka!

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna kartka :) bardzo zabawna. Rozbawiły mnie te buty na walizkach xD, czyżby się nie zmieściły?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie tak - nie zmieściły się :-)

      Usuń
  6. Ja mam tą przyjemność widzieć wcześniej Wasze karteczki i rzeczywiście tematycznie nieźle się zgrałyście :) Obie karteczki super, a kolejny temat już niebawem te kilka dni jeszcze musicie wytrzymać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakoś się tak nam złożyło. I też się tak złożyło, że z tej samej miejscowości kartkę dostałam, do której wysłałam.

      Usuń
  7. Świetna karteczka :) Gdy zastanawiałam się nad czerwcową kartką to jakoś nie przyszło mi do głowy pakowanie walizek, ale przyznaję - Twoja karteczka to strzał w 10! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Środek lokomocji lub jakieś miejsce, to pierwsze co przychodzi do głowy na hasło "podróże", a przecież to nie wszystko, co się z podróżami kojarzy.

      Usuń
  8. Bardzo ładnie wygląda.Miłego popołudnia.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Smutno mi okropnie, że dopiero teraz ogarnęłam moje kretyńsko zamulone klepki i...jestem tu. Teraz pozwolisz, że pobuszuję :D A jak czasu nie starczy, to wieczór. Ale nie wiesz, jak przy smutku, z powodu mojej głupoty i nie spostrzegawczości, cieszę się równocześnie , że Ciebie znalazłam i, że tak tu wesoło i ...roboczo :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tam, oj tam - nie masz powodu do smutku. Buszuj sobie do woli i odwiedzaj mnie jak najczęściej :-)

      Usuń
    2. Absolutnie nie omieszkam. I już się zasadzam na ten haft matematyczny ;)

      Usuń
    3. No proszę, konkurencja mi rośnie :-)

      Tylko uważaj, bo to bardzo wciąga - powodzenia!

      Usuń

Dziękuję :-)