18.05.2014

PIERWSZA KOMUNIA - DLA DZIEWCZYNKI

Zainspirowana komentarzem Ani do notki "Pierwsze wielkanocne - krzyż", wymyśliłam taki oto obrazek pierwszokomunijny i wiecie co? Tak średnio mi się podoba. Te kolory jakieś takie - może gdyby krzyż i włosy dziewczynki byłyby złote? Ale nie będę robić drugiej, skoro i tak do szuflady trafi.


Nareszcie!
Po trzymiesięcznej nieobecności spowodowanej problemami zdrowotnymi wróciłam na jakiś czas do domu i wreszcie mogę obejrzeć dwie niespodzianki, które czekają na mnie od ponad miesiąca.

Pierwsza z nich to przepiękny album, który wygrałam w rozdaniu u Jadwigi Kluczyńskiej prowadzącej blog "Sercem tworzone" - Jadwigo, jeszcze raz serdecznie Ci dziękuję.

Więcej zdjęć albumu na blogu Autorki
Drugą niespodzianką jest wielkanocna kartka, którą w ramach wymianki "12 miesięcy - 12 kartek" organizowanej przez Czarną Damę z Misiowego Zakątka, otrzymałam w kwietniu od Agnieszki Ostrowskiej prowadzącej blog "Aga moja papierkowa pasja"


Z kolei ta kartka powędrowała ode mnie do Renii prowadzącej blog "Kartki u Renii"

Jajo według wzoru Easter Egg with Flower
Zabawa u Czarnej Damy trwa nadal i oczywiście biorę w niej udział - tematem wymianki majowej są kwiaty. 


I tak się miło złożyło, że wykonana przeze mnie kwiatowa kartka powędrowała do Agi, od której dostałam kartkę w kwietniowej, wielkanocnej wymiance.

Na koniec pochwalę się - Renia, dla której robiłam kartkę wielkanocną w ramach wymianki, przyznała mi wyróżnienie - serdecznie dziękuję :-)


A jak wyróżnienie się dostało, to i na pytania odpowiedzieć trzeba.

    Jaką techniką lubisz wykonywać prace?
    Haft matematyczny. Jedyne, co mi naprawdę wychodzi. W kolejce czeka haft pętelkowy.

    Ulubiona pora roku?
    Lato. Mogłoby dla mnie trwać przez cały rok, a temperatura mogłaby nie spadać poniżej 25 stopni w cieniu.  

    Ulubiona potrawa?
    Zupa pomidorowa - z makaronem czy ryżem - obojętnie, byle pomidorowa. Nawet codziennie.

    Twój ulubiony kolor?
    Szary, szary, szary. I biały. Ciepłe kolory – żółty, pomarańczowy, czerwony, również butelkowa zieleń, niektóre odcienie brązu, fiolety. Jednak to wszystko odnosi się do ubrań, a nie do kolorów stosowanych w "obrazkach z szycia wziętych".

    Wolisz ranek czy wieczór?
    Zdecydowanie ranek.

I już tradycyjnie - bez nominacji, bo raz, że nie lubię łańcuszków, a dwa - blogi które odwiedzam, to w większości blogi prowadzone przez znane w blogowym świecie robótkowe wyjadaczki, które wolą komentarze niż wyróżnienia, więc się nie kwalifikują, a o blogach, które by się kwalifikowały, właścicielki najwyraźniej zapomniały. 

Zapraszam za tydzień :-)

16 komentarzy:

  1. Piękne niespodzianki bardzo pocieszające.Miłej niedzieli.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie jest prowadzić bloga, bo raz że poznaje się (chociaż tylko wirtualnie) fajnych ludzi, a dwa, że można dostać takie fajne niespodzianki o jakich Ty tu teraz napisałaś :) Kartka komunijna rzeczywiście sama w sobie ładna, lecz trochę za ciemna, złoty kolor byłby niezłym wyjściem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poznać się można również w realu, zwłaszcza jak się niedaleko od siebie mieszka, albo bywa tam, gdzie mieszkają nasi blogowi znajomi.

      Co do kartki komunijnej - celowo dałam takie kolory, żeby odejść od tych typowych dla komunii, jednak jak widać, nie sprawdziło się to.

      A niespodzianki? Oby jak najwięcej takich :-)

      Usuń
  3. Bardzo dziękuje za odpowiedzi :)))
    Pozdrawiam ja tez uwielbiam pomidorówkę :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to jesteśmy już dwie :-)

      Usuń
    2. Też lubię:) Karteczka bardzo ładna, ale ja wolę złote włosy:) Gratuluję wyróżnienia i niespodzianek:)

      Usuń
    3. Czyli jesteśmy trzy :-)

      I ja teraz widzę, że ze złotem byłoby lepiej. Co ciekawe, w oryginale sukienka jest fioletowa.

      Usuń
    4. Ja zrobiłam niebieską:)

      Usuń
    5. Próbowałam z białą muliną (E5200 - DMC Mulina Metalizowana - Kolory Perłowe), ale kiepsko było ją widać nawet na papierze w kolorze ecru.

      Usuń
    6. Tak to już jest z tymi kolorami:) Dziękuję za odwiedziny, zapraszam na oglądanie szala:)

      Usuń
    7. Szal obejrzany, teraz zbieram szczękę z podłogi :-)

      Usuń
  4. Ładna karteczka, ale rzeczywiście troszkę smutna, jako że komunia powinno być więcej złotego. Ale wzorek jest rewelacyjny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie chciałam odejść od typowych dla komunii kolorów i... wyszło jak wyszło. Ale człowiek na błędach się uczy.

      Usuń
  5. Wszystko jest prześliczne!!! jestem zachwycona! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu za jak zawsze miłe słowa :-)

      Usuń

Dziękuję :-)