13.04.2014

DRUGIE WIELKANOCNE - A ZAJĄCE I BARANY...

Po pierwsze - chwalę się. Jakiś czas zapisałam się na rozdanie u Jadwigi Kluczyńskiej z bloga "sercem tworzone" i... wygrałam przepiękny album! 

Po drugie - po chwilowej nieobecności wróciłam do zabawy organizowanej przez Czarną Damę z Misiowego Zakątka, czyli do całorocznej wymianki "12 miesięcy - 12 kartek". Tematem na kwiecień jest oczywiście Wielkanoc, a jedna z kartek prezentowanych poniżej, czyli zajączek z koralikową pisanką, powędruje do Reni, autorki bloga "Kartki u Renii" 



A teraz druga porcja obrazków wielkanocnych – również ze stitchingcards.com, pierwszy, trzeci i czwarty poziom trudności. Tym razem wesołych świąt życzą zwierzątka.


Jajo według wzoru Easter Egg with Flower

Easter Bunny – stitchingcards.com

Easter Chick – stitchingcards.com

Rooster – stitchingcards.com


Sheep - stitchingcards.com

Bunny in a Basket - stitchingcards.com

Rooster – stitchingcards.com
Za tydzień kolejna porcja, czyli pisanki - zapraszam :-)

16 komentarzy:

  1. Śliczne karteczki, szczególnie ta z króliczkiem i koralikową pisanką:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Karteczka z króliczkiem nieco poprawiona - królik ma teraz niebieskie dżetowe oczy.

      Usuń
    2. Wszystkiego najlepszego na święta:)

      Usuń
    3. Dziekuję, Tobie też życzę udanych świąt :-)

      Usuń
  2. Ale super, fajne te zwierzaczki, ale najfajniejszy ten baranek, od razu wywołał uśmiech na mojej twarzy :) Pozdrawiam Cię gorąco.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Baranek został mi już tylko ten z mniej bujną fryzurą.

      Usuń
  3. Świetne karteczki, a wzorki wydają mi się ciut znajome :))
    Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne, cudnie, kapitalne! A ta kartka z chudym kogutem piejącym to istna bomba rewolucyjna! Bardzo bardzo kapitalna i zabawna!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale cuda! Mnie również najbardziej podobają się koguty!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Koguty kolorowe, to się podobają :-)

      Usuń
  6. Pięknie prezentują się Twoje haftowane karteczki :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :-) Taki właśnie był cel mojej pracy, żeby się pięknie prezentowały.

      Usuń

Dziękuję :-)