23.03.2014

"A NA RAZIE FRUWAJĄ MOTYLE..."

Home, sweet home... 

Na kilka dni, żeby takie różne papierki pozałatwiać i wyszywanki zabrać. Dziś, a nawet wczoraj, miałam wracać na wieś, ale... wraz z nadejściem wiosny szpital mi się w domu zrobił - wszystkich nas rozłożył jakiś wirus, więc o podróży mowy nie ma. Ciekawe, czy do wtorku wydobrzejemy na tyle, żeby móc jechać na badania kontrolne - te poniedziałkowe nie doszły do skutku, bo... nie było jeszcze wyniku, o czym dowiedziałam się dopiero po pięciogodzinnej podróży do szpitala.

~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~

 "A na razie fruwają motyle..." i układają się w motylkową ramkę.

12 komentarzy:

  1. Ślicznie i wiosennie:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. ładna, chyba szybko się robi kartki haftem matematycznym. Widziałam w internecie kursy tego haftu i widzę że jest haft nieskompilowany ale bardzo wdzięczny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to przygotowanie teoretyczne już masz, pora wziąć się za praktykę. Czas wykonania kartki zależy od stopnia trudności wzoru - tutaj http://pricknstitch.com/index.html podany jest orientacyjny czas wykonania poszczególnych wzorów.

      Usuń
  3. Przybyłam, pozwiedzałam i zapraszam do siebie ;)
    http://handmade-by-sol.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już wpadłam z rewizytą - zapowiada się ciekawie.

      Usuń
  4. Zapraszam na aktualne wieści w sprawie zabawy:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Twój haft matematyczny jest przepiękny! Super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, dziękuję. Na razie pokazuję bardzo proste wzory, za jakiś czas pojawią się bardziej skomplikowane i... jeszcze piękniejsze.

      Usuń
  6. Czekam z niecierpliwością na nowe motywy wielkanocne;) Pozdrawiam serdecznie i prawie sobotnio:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Motywy "się robią" - pierwsza porcja za tydzień. Pozdrawiam :-)

      Usuń

Dziękuję :-)