16.02.2014

PIERŚCIEŃ CLADDAGH I WYMIANKA W MISIOWYM ZAKĄTKU


Czekałam, czekałam, czekałam i po 10 dniach się doczekałam - jutro operacja. 
Przez cały ten czas wypoczywałam w szpitalu jak na wczasach i żałowałam, że nie wzięłam ze sobą wyszywanek.


~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~

Obrazek 
prezentowany poniżej powędruje do mojej pary w wymiance "12 miesięcy - 12 kartek", organizowanej przez Czarną Damę z Misiowego Zakątka, w której tematem na luty jest serce.

Pierścień Claddagh noszony jako symbol przyjaźni lub małżeństwa w Irlandii od XVII wieku. Współcześnie może pełnić rolę obrączki ślubnej, pierścionka zaręczynowego bądź podarunku dla matki upamiętniającego fakt narodzin jej dziecka, jak również przy innych okazjach [źródło: Wikipedia].

9 komentarzy:

  1. Piękna karteczka:) Takiego wzoru jeszcze nie wyszywałam, najwięcej roboty chyba przy tych koralikach:) Szybkiego powrotu do zdrowia i wyszywanek w domu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :-)

      Wbrew pozorom koraliki przyszywa się szybko.

      Usuń
  2. Trzymam kciuki za udaną operację! Będzie dobrze, a karteczka jest bardzo fajna i cudowny pomysł z tym pierścieniem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Trzymam kciuki :-) Kotek-brzydotek i świnka-pokraczynka chwytają za serce, naprawdę.

    gabigabu

    OdpowiedzUsuń
  4. trzymałam :-) mam nadzieję, że poszło dobrze

    gabigabi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, wszystko poszło dobrze, dziękuję.

      Usuń
  5. To super. Pozdrawiam.

    gabigabi

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję :-)